Gönderen: 𐰏𐰇𐰰𐰋𐰀𐰘 | 08 Ağustos 2011

3G Aboneliği Kakalamaya Çalışan TTNet Bayileri

TTNet kampanyalarından yararlanmak isteyenlerin bilmesinde yarar olur diye başımdan geçen bu olayı paylaşmak istedim. Yoksa, durduk yere 24 aylık 3G abonesi olur, 3G için üretilmiş özel çevirgelerden elinize tutuşturulmuş olarak bulursunuz kendinizi.

Cuma, Ağustos 05, 2011 9:48 ÖS

Sayın yetkili,

Bugün bilgisayar kampanyaları için TTnet bayisine uğradım.

Güngörende bulunan 44 nolu Tekyol bayinizin yetkilisi Resul Bezirkan kampanya hakkında kuşkularımı söylerken, bundan memnun olmayıp beni bayiden kovdu. Ben de kartvizini isteyip, şikayet edeceğimi söyledim. O da verdi. Belli ki, bu konuda zerre kadar etkileyenmeyeceğini biliyordu. Neyse, içimde kalmasın yazayım.

Bayiden dizüstü alacaktım. Koşullarımı uygun bulup paketi hazırladılar. İş imzaya kalmıştı ki, birden 3G hattı ve modem de almam gerektiği söylendi. İstemiyorum, gerek yok desem de, bunun koşul olduğu söylendi. Sonra yetkili geldi. Yukarıda sözünü ettiğim Resul bey. Modem vermediklerinde 60 lira düşüleceğini söyledi. orada çalışan kız işlem yapmayı sürdürdü. Ben de bu sıra anlaşmayı alıp okudum, hiçbir yerinde 3g almam gerektiği yazmıyordu. Kampanya tanıtımını yapan broşürleri de inceledim, vergi damgasına dek bildirmişken, 3g’den söz etmiyordu. bunu yetkiliye söyledim. O da, “kayıtta yok ama sözde var” diyince, “evet, sizin kişisel sözünüzde var” diye yanıt verdim. Sonrasında beni kovdu, başka yerden almamı söyledi.

Buradan ayrıldıktan sonra bir de Şirinevlerde bulunan bayiye gittim. Benzer olay burada da oldu. Herşey hazırlanmışken, yine 3g olayını araya soktular.

Şimdi bilmek istediğim, 3g almak bir koşul mu? Koşulsa, neden hiçbir yerde belirtilmiyor? Değilse neden öne sürülüyor? Bayinin daha çok komisyon alması için mi?

Ertesi gün aldığım yanıtta ise şunlar yazıyordu:

Cumartesi, Ağustos 06, 2011 9:50 ÖÖ

Değerli Müşterimiz,

Kampanya kapsamında Netbook, Dizüstü Bilgisayar, Masaüstü Bilgisayar kategorilerinde Lenovo, Exper, Acer, Toshiba marka bilgisayarlardan dilediğinizi TTNET faturasına 24 ay ya da 36 ay taksitle ya da kredi kartınıza* 12 ay taksit ile alabilirsiniz (Kredi Kartı ile alımlarda taahhüt yoktur)

Kampanya kapsamında alabileceğiniz bilgisayar Marka ve Modelleri şöyledir;

       Acer Aspire 5742 G Dizüstü Bilgisayar

       Acer Aspire 5742 Z Dizüstü Bilgisayar

       Exper Active DAC1A Masaüstü Bilgisayar

       Lenovo G570 Dizüstü Bilgisayar

       Lenovo S10-3 Netbook

       Toshiba L6735-10G Dizüstü Bilgisayar

TTNET Bilgisayar Kampanyaları için, müşterilerimize bildirilmesi gereken katılım koşulları hem duyuru hem de kampanya taahhütnamelerinde bulunmaktadır, ayrıca aşağıda da yer almaktadır. Bu koşullar dışında, 3G veya Tivibu paketi almadan Bilgisayar Kampanyasından faydalanılamayacağına dair bir önkoşul kesinlikle bulunmamaktadır.

Kampanyadan satışa açık TTNET ADSL/FiberNET/İşyerim Paketlerini kullanan abonelerimiz faydalanabilecektir. Kampanyanın geçerli olduğu internet erişim paketlerini buradan görebilirsiniz.

Kampanyadan yararlanmak için en yakın Türk Telekom Ofisine , TT Bayisine veya TTNET İnternet sitesinden online başvura yapabilirsiniz. 

Kampanyadan faydalanmak için müşterilerimizin bazı ek koşulları sağlaması gerekmektedir:

• T.C Kimlik Numarası yazılı nüfus cüzdanını ibraz etmek, tüzel kişiler için ayrıca vergi numarası ibraz etmek,
• En az 6 (altı) aydır Türk Telekomünikasyon A.Ş. abonesi olmak ve Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ye son ödeme tarihi geçmiş borcu olmamak ve bunu yazılı olarak ayrıca taahhüt etmek,
• Mevcut TTNET aboneleri için, yukarıdaki madde ile birlikte, TTNET’e son ödeme tarihi geçmiş borcu olmamak,
• Kampanya’ya katılım tarihinden başlayarak müşteri tercihine göre 24 (yirmidört) ay ya da 36 (otuzaltı) ay boyunca TTNET’in ADSL, Fibernet, İşyerim İnternet Erişim Hizmeti paketlerinden herhangi birinde abone olarak yer almak,
• TTNET’in önceki bilgisayar veya cihaz kampanyalarından halihazırda yararlanmıyor olmak.

Saygılarımızla,

TTNET A.Ş.

Böylelikle bu yazının verdiği güvenle başka bir bayiye gidip, istediğimi aldım. Bakınız; yeni bilgisayarım aşağıda.🙂


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

